Son Makaleler


İşinize Yarayabilecek Web Siteleri

Merhaba arkadaşlar yeni bir makale yayınlamayalı uzun bir zaman oldu.Bugün sizlere vaktinizi öldürmenizi sağlayabilecek web siteleri önereceğim.Hatta belki işinize de yarayabilir neyse direkt konuya geçelim.




Unsplash

Ücretsiz ve yüksek çözünürlüklü yani kaliteli fotoğraflar paylaşan bir sitedir.Eğer sizin de katkınız olmasını istiyorsanız veya kendi fotoğraflarınızı yüklemek istiyorsanız hesap oluşturabilirsiniz.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


ColouriseSg

Siyah-beyaz fotoğrafları ücretsiz bir şekilde yüksek çözünürlükte renklendiren web sitesidir.Birkaç fotoğraf ile denedim güzel sonuçlar aldım.Kuşkunuz olmasın diye söylüyorum site resimlerimizi depolamıyor tabii ne kadar doğrudur bilemeyiz sitesinde yazan yazı bunu söylüyor.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


Radio.Garden

Belki daha önceden duymuş olabilirsiniz ama ben yine de söyleyeyim dünyanın tüm radyolarını bu siteden dinleyebiliyorsunuz.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


BaBaDum

Dalga geçmiyorum bu isimde bir site var.Çocukların kullanımına uygun yabancı dilleri kolayca öğrenebilmesini sağlayan görsel hafızaya dayalı web sitesidir.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


DaFont

Benim sıklıkla kullandığım sitelerden biri, bu sitede yazı fontlarını indirip bilgisayarınızda kullanabiliyorsunuz.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


WeTransfer

Arada sırada arkadaşlarıma 2 gb'a kadar büyük olan dosyalarımı ücretsiz bir şekilde bu site ile gönderiyorum(Fakat 7 günlük sürenin sonunda dosyalar siliniyor ve ulaşılamıyor).Eğer dosya gönderim boyutunu büyütmek isterseniz pro versiyonundan satın alabilirsiniz.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.


Drive & Listen

Bu sitede kafanızı arkaya koyarak dünyanın çeşitli yerlerinde sürüş keyfi yaşıyorsunuz.Sokak seslerini açabiliyorsunuz, radyoyu açabiliyorsunuz.Yer değiştirebiliyorsunuz üstelik İstanbul, İzmir ve Antalya gibi illerimiz de var sitenin içeriğinde..Karantina döneminde uzun yola çıkmak bu site ile iyi gelebilir.Buraya tıklayarak siteye gidebilirsiniz.



Hiç yorum yok

Lütfen yorum yaparken aşağıdaki maddelere dikkat ediniz.

1. Lütfen yaptığınız yorumların içerik ile ilgili olmasına özen gösterin.
2. Spam, reklam, küfür ve hakaret içerikli yorumlar tarafımca silinecektir.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanabilirsiniz.