Son Makaleler


Yayın Hayatımıza Başlıyoruz

Merhaba arkadaşlar,

Bu blog aslında deneme alanı olarak bilgilerimizi kaydedip daha sonra zengin hosta aktarım yapacağız yani (.com vb. gibi) site alanlarına taşıyacağız.Şu an sadece ben varım belki birkaç arkadaşımda bu bloga yayıncı olarak size edindikleri bilgileri ve kazanımlarını makale veya youtube videosu halinde yayınlayacak.Gelelim ben bu işe nasıl girdim.Bilgisayar ile daha önceden tanışmam olsa da benim bilgisayarım 2009-2010 tarihlerinde veya o tarihlere yakın bir zamanda olmuştu.İlk aldığımda "Need for Speed: Underground 2" oyununu oynuyordum daha sonra internet alınca gta ve az da olsa diğer oyunları oynamıştım.Genel olarak ben CS:GO, PUBG, Warface gibi online savaş oyunlarını oynamayı seviyorum.Bilgisayarı aldıktan sonra bilgisayarın yazılımlarını araştırmaya başladım.Bir zamanlar blogger işine girip kapatmıştım hatta bayağı hayran kitlem vardı.Daha sonra lise ve üniversite yıllarında bilgisayar üzerine okudum.Şu anda bir sınava hazırlanıyorum.



Şimdi kendimi ve ne yapacağımı anlattıktan sonra site hakkında size biraz daha bilgi vereyim.Ben genelde her şeye burnumu sokacağım bunun nedeni kendimi yüceltmek gibi değilde arkadaşlarımında edindiği bilgiyi sizden önce kapıp sizlere verdiği bilgilerin biraz daha fazlasını katabilmek ve kendi bilgimi geliştirmek için kodlamadan tutun grafik tasarımcılığa müzikten tutun işte felsefeye kadar gidebilirim.Bu blogumuzun asıl amacı iyi bir kitle toplayıp sizlere bilgi katabilmek şimdi diyeceksinizdir ki "ee para kazanmak için değil yani!" açıkçası paradan daha çok bilgi paylaşarak sizlerle bir arkadaş topluluğu inşa etmektir.Tabii ki de para kazanmayı bir süre sonra aktifleştiririz ama belli bir sınıra ulaşmamız lazım bu blogda daha sonra domain ve host gelirlerinden çıkarıp eşit bir biçimde kendi aramızda bölüşürüz.Veya mesela bir ay kazandığımızı herhangi bir yere bağışlayabiliriz veya o bütçe ile ekipmanlar alarak size düzgün kalitede hizmet sağlamayı isteriz.

Açıkçası bu yolda umarım sizleri kırmadan bilgilerimizi artırarak sizlere bol bir kaynak elde edebileceğiniz bir site inşa ederiz.İyi okumalar dilerim.

Hiç yorum yok

Lütfen yorum yaparken aşağıdaki maddelere dikkat ediniz.

1. Lütfen yaptığınız yorumların içerik ile ilgili olmasına özen gösterin.
2. Spam, reklam, küfür ve hakaret içerikli yorumlar tarafımca silinecektir.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanabilirsiniz.