Son Makaleler


Sevebileceğiniz Web Tasarım Sitesi

Web tasarımcıları yeri geldiğinde bazı tasarımları bunu nasıl yapsam şunu nasıl yapsam diye diye tasarımcılar düşünmekten kafayı yiyor eğer bu siteye girerlerse belki ufuklarında farklı fikirler akıllarına gelebilir.Elbette daha yeni tasarımcılar veya site yöneticileri pek kodlamayı bilmeseler de bu siteyi tamamen çok iyi bir şekilde kullanıp kendi sitelerine renk katabilirler.



Ve işin en güzel yanı bu sitede yer alan tasarımlar tamamı ile ücretsizdir.Bu arada şunu söylemekte de fayda var HTML, CSS, JS gibi kod tasarımlarını içermesine ek olarak örnekler ile web tasarımı öğrenebileceğiniz sayfaları hatta ve hatta eğitim kitapları da yer almaktadır.Site içerik bakımından oldukça zengin bir yapıya sahiptir.

Site arayüz bakımından oldukça sade ve güzel bir yapıya sahiptir eğer siteye gitmek isterseniz aşağıda ki butona tıklayabilirsiniz.

Aslında tek bir site ile bitirmek istemediğim makalelerden biri olacak ama bu siteyi ayrı bir makale olarak ele almak daha güzel olacaktır diye düşündüm.Arkadaşlar bu web sitesi tasarımcıların güzel çalışmalarını toplayıp harika içerikler oluşturarak sizi siteden çıkartmamaya zorluyor.

2 yorum:

  1. Ben kendi halimde kendimi gelistirmek ve ögrendiklerimi denemek icin bi blog olusturuyordum. Bu siteyede bi sorunu cözmek icin ugrasirken buldum ve gördügüm an oha cok güzel gözüküyor dedim gercektende. Su üstteki kayan cubuk cok hos geldi bi de karanlik mod seysi cidden hos olmus ama ben beceremedim maalesef ilerde tekrar deniyecegim sayfamin tipini oturttugumda. Kisacasi site cok güzel yani ama sosyal medya hesabiniza ulasamadim, ne zaman simgeye bassam oldugum sayfayi tekrar acti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sitemizi beğendiğiniz için teşekkür ederiz.Evet maalesef bazı mecralarda yokuz ve görüldüğü üzere artık blogumuzda bile pek vakit bulamıyoruz ama Twitter sayfamız mevcut.Umarım geliştirirsiniz kendinizi.Keyifli akşamlar dileriz :)

      Sil

Lütfen yorum yaparken aşağıdaki maddelere dikkat ediniz.

1. Lütfen yaptığınız yorumların içerik ile ilgili olmasına özen gösterin.
2. Spam, reklam, küfür ve hakaret içerikli yorumlar tarafımca silinecektir.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanabilirsiniz.